Szarpie,strzela,nie pali na wszystkie cylindry

Z pAmIęTnIkA nIeGrZeCzNeGo AnIołkA

Witam wszystkich,nie znalaz³em podobnego tematu który by mi wszystko wyt³umaczy³,wiec pozwoli³em sobie za³ozyæ nowy. Panowie otó¿ mam taki problem z którym siê borykam od dnia zakupu Ka¶ki,model mojego silnika to C14SE,problem polega na tym ¿e gdy odpalê j± rano silnik tak jakby nie pali³ równo,chodzi na jednych obrotach ale tak jakby falowa³-pali³ na 3 cylindry (bardzo dobrze s³ychaæ to przy t³umiku charakterystycznym pyrkaniem w momencie gdy przychodzi czas tego cylindra na spalenie mieszanki) nastêpnie gdy zaczynam jechaæ silnik na zimnym powiedzmy ¿e tylko delikatnie podszarpuje do 2000 tys/obr powy¿ej jest ju¿ spoko,gdy zaczyna siê nagrzewaæ jest to odczuwalne coraz bardziej czyli delikatnie ja rozpêdzam do 2000tys i zaczyna siepaæ,strzelaæ w wydech,ogólnie jakby nie dopala³ który¶ cylinder chwilami. Najpierw my¶la³em ¿e to wina kabli wiec kupi³em BOSCH-a (¶wiece tak¿e nowe) i du.a nie pomog³o,nastepnie zmieni³em sonde tak¿e BOSCH i to samo,sprawdzi³em kody b³yskowe i wysz³o (15) czujnik temp. za wysokie napiêcie a tak¿e (22) czujnik po³o¿enia przepustnicy za niskie napiêcie ale to tylko raz mo¿e przez to ze odpi±³em go na chwilê. No wiêc kupi³em nowy czujnik temp. do sterowania kompem wkrêci³em i te¿ to samo,dalej szarpie. By³em siê jeszcze pod wieczór przejechaæ po okolicznych miejscowo¶ciach i tu zonk. Po oko³o 10km silnik zacz±³ mi pracowaæ ¿ebym nie sk³ama³ na 2 lub 1 cylinder tak¿e ledwo dawa³ radê siê uci±gn±æ,zjecha³em na pobocze wrzuci³em na luz,silnik chwile pyrka³ na ok 500obr tak ¿e wszystko siê t³uk³o i po chwili zgas³,próbowa³em paliæ ale co z³apa³ to chwilê siê po charmani³ i dalej gas³,tak z kilka razy. sprawdza³em wszystkie wtyczki do czujników i inne zabawki ale nic nie pomog³o. Nastêpnie ¶ciag³em na chwilê klemê,za³o¿y³em pale i dalej nic. Po sta³em kilka minut krêcê i cud o¿y³a i gada be¿ ¿adnego zaj±kniêcia! (oprócz szarpania przy delikatnym rozpêdzaniu) dojecha³em do domu sprawdzam kody b³yskowe i nic nie wyskoczy³o. Nagrzany silnik jak pracuje na postoju to chwilami s³ychaæ takie momenty nie dopalania z t³umika,czyli wydaje mi siê ze problem tkwi w uk³adzie zap³onowym.

Panowie proszê o jak±kolwiek pomoc co to mo¿e byæ,bo zaczyna brakowaæ mi pomys³ów,czy¿by modu³ zap³onowy koñczy swój ¿ywot??

Sorka za tak d³ugi post ale chcia³em to jak najlepiej uj±æ co ona wyprawia.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • drakonia.opx.pl
  • Copyright (c) 2009 Z pAmIÄ™TnIkA nIeGrZeCzNeGo AnIoÅ‚kA | Powered by Wordpress. Fresh News Theme by WooThemes - Premium Wordpress Themes.