No Quarter
Z pAmIęTnIkA nIeGrZeCzNeGo AnIołkA
No Quarter jest swoistego rodzaju powrotem do korzeni - do Return to Castle Wolfenstein. NQ modyfikuje wiele rzeczy przy tym zachowuj±c standardowy tryb gry. NQ dodaje nowe bronie oraz nowe umiejêtno¶ci.Z nowych broni mamy:
Browning Automatic Rifle (BAR)
Broñ dostêpna dla ¯o³nierza oraz Covert Op'sa, posiada dwójnóg który po roz³o¿eniu zdecydowanie poprawia w³a¶ciwo¶ci broni.
Bazzoka
Jest to zamiennik PF dla Aliantów, posiada do¶æ du¿ego kopa i spory odrzut. Dobra na czo³gi.
Browning .30cal
Jest to zamiennik za MG42 dla Aliantów, posiada dwójnóg tak samo jak i MG42 ale posiada wiêkszego kopa od MG42.
Sturmgewehr 44 (StG44/MP44/)
Jest to odpowiednik Bar'a dla Axis, posiada równie dobrego kopa co Bar tylko ¿e nie posiada dwójnogu.
Steyr-Solothurn S1-100 (MP34)
Jest to niemiecki odpowiednik brytyjskiego Sten'a. Trochê g³o¶niejszy ale równie¿ siê przegrzewa.
Winchester Model 1897 Shotgun
Klasyczny Shotgun - ¶rutówka, do¶æ zabójczy na bliski dystans lecz ma³o skuteczny na d³ugie dystanse.
Venom Gun
Znany z RTCW, niemiecka obrotówka która pruje pociskami z szybko¶ci± obecnych dzia³ek typu minigun. Niestety przegrzewa siê kolektor i nale¿y przerywaæ serie a¿ ostygnie.
System odznaczeñ ju¿ zosta³ rozbudowany do takiego który bardziej odpowiada na udzielanie siê na polu bitwy, teraz ju¿ nie zyskamy Genera³a za nic, teraz musimy siê faktycznie wykazaæ. Teraz aby zyskaæ stopieñ GoA - Genera³ Armi potrzeba minimum 5k Xp na standardowych ustawieniach serwera, ale w praktyce to jest wiêcej.
Co do do umiejêtnosci:
Light Weapons:
Level 5: Szybsza zmiana broni
Zmieniamy bronie 33% szybciej.
Level 6: Dodatkowa Amunicja
Dodatkowy magazynek dla broni lekkich.
Level 7: Strzykawki z Trucizn±
Zabójcza trucizna, zabiera 20 hp na sekunde, jedynym ratunkiem jest Zielona Strzykawka Medyka.
Level 8: Rzucanie No¿ami
Mo¿liwo¶æ rzutu no¿ami jest sprzydatna gdy skoñczy siê amunicja.
Level 9: Egzekucja
Zdobywaj±c najwieksz± umiejêtno¶æ obs³ugi broni lekkiej zdobywasz umiejêtno¶æ zastrzelenia wroga z bliskiej odleg³o¶ci jednym strza³em, do¶æ sprzydatne gdy jeste¶ CvOp'em.
Battle Sense:
Level 5: brak konkretnych efektów Level 6: Zwiêkszona pojemno¶æ p³uc.
Mo¿emy przebywaæ o 25% czasu d³u¿ej pod wod±.
Level 7: Wyczucie dynamitu
Od tego poziomu ju¿ wiesz dok³adnie ile zosta³o czasu do wybuchu dynamitu.
Level 8: Postrzeganie niebezpieczeñstwa.
Jako do¶wiadczony ¿o³nierz jeste¶ w stanie wyczuæ granat z kilku metrów.
Level 9: brak konkretnych efektów.
Heavy Weapons:
Level 5: Lepsza obs³uga karabinów ciê¿kich.
¯o³nierz jest w stanie prze³adowywaæ MG42 i Browninga .30 w ka¿dym momencie.
Level 6: Dodatkowa amunicja.
¯o³nierz dostaje dodatkow± amunicjê do ciê¿kiej broni.
Level 7: Zwiêkszona Si³a
Karabiny ju¿ Ci tak nie ci±¿± jak poprzednio
Level 8: Zaawansowany Trening obs³ugi Broni
Wybitne osi±gniêcia na polu bitwy pozwalaj± ci korzystaæ z ka¿dej broni jak± tylko znajdziesz na polu bitwy, zarówno tych specjalistycznych jak i zwyk³ych.
Level 9: Pancerz na he³m.
Dodatkowy pancerz na he³m chroni ciê przed kulami - 40% redukcji obra¿eñ, po str±ceniu mo¿liwy jest za³o¿enie nowego pancerza - w paczce z amunicj± znajdziesz jeden.
First Aid:
Level 5: Lepsza ochrona zdrowia
Paczki zamiast 20 hp lecz± 30 hp
Level 6: Pe³ny za³adunek
Medyk odstaje extra 4 strzykawki i 2 granaty.
Level 7: Dostarczanie apteczek
Medycy mog± wrzucaæ apteczki do pustych ram z zapasami.
Level 8: Medyk poziomu 8
¿adnych efektów.
Level 9: Resustytacja polowa.
Medyk mo¿e dziêki tej umiejêtno¶ci leczyæ poleg³ych towarzyszy bez strzykawek, trwa to z regu³y 7 sekund. Jest to bardzo wazna umiejêtno¶æ poniewa¿ przechodzi ona na wszystkie klasy.
Engineering
Level 5: Zaawansowane ch³odzenie broni.
wszystkie bronie wokó³ in¿yniera ch³odz± siê szybciej.
Level 6: Zaawansowane zbrojenie i rozbrojenie.
szybsze uzbrajanie i rozbrajanie dynamitu.
Level 7: Zaawansowana konstrukcyjno¶c i demolizacja.
Konstrukcje, dynami i miny zabieraj± mniej energi.
Level 8: Szybsze granaty z Rifle'y
redukcja u¿ycia energi do granatów na Rifle
Level 9: In¿ynier poziomu 9
brak efektów.
Signals
Level 5: Inspiracja morale
najbli¿si koledzy z dru¿yny bêd± traciæ staminê dwa razy wolniej, uzupe³niaæ im siê bêdzie ona trzy krotnie szybciej.
Level 6: Wyczucie amunicji.
wyczuwasz stan amunicji swoich towarzyszy, bêd±c tym lepiej przygotowanym na dostarczanie amunicji.
Level 7: Dostarczanie paczek z amunicj±. Field Ops mo¿e dostarczaæ amunicjê do ram z zapasami.
Level 8: Zaawansowane zasoby.
Paczki z amunicj± zostaj± ulepszone, zawieraj± 3x wiêcej amunicji.
Level 9: Signals Level 9
brak konkretnych efektów.
Covert Operations
Level 5: Lepsze przebranie.
Teraz automatycznie nie tracisz przebrania gdy strzelisz przy wrogu, tracisz je wtedy gdy stracisz ca³y pasek energii.
Level 6: Ciche poruszanie
Covert Ops mo¿e poruszaæ siê po cichu ze sta³± prêdko¶ci±, równie¿ cicho wychodziæ z wody, drzwi dalej s± otwierane g³o¶no.
Level 7: Rozproszenie rozpoznania Dziêki tej umiejêtno¶ci ju¿ nie zostaniesz rozpoznany poprzez Field Op'a który posiada umiejêtno¶æ rozpoznawania.
Level 8: Wroga ³±czno¶æ
bêd±c w przebraniu mo¿esz wzywaæ wrogiego Medyka i Field Op'sa jakby¶ by³ w ich dru¿ynie.
Level 9: Interpersonalizacja Nazwa pozyskana od przebrania nie pokazujê siê z bliska wiêc jeste¶ trudniej wykrywalny, wraz z wrog± ³±czno¶ci± tworzy potê¿n± broñ.
¬ród³o: www.enemy-territory.pl