ďťż

Elektryka Corsa B 94 X12SZ - dla siedzących w temacie

Z pAmIęTnIkA nIeGrZeCzNeGo AnIołkA

Napiszę wszystko co się dzieje i co już zrobiłem
Autko pali 17/100.
Po Podłączeniu pod kompa pokazuje
Egr otwarty 39%
TPS 29%-54% po każdym odpaleniu inaczej
O2 Sensor wisi na 640-650mV takie są wahania założona nowa NGK
Temp płynu -40 st. co by tłumaczyło powyższe wskazania ale......
Założony nowy czujnik cały czas -40 w kostce przy ECU pokazuje jakieś 2,3V co dopowiada za jakieś 25 st. i rośnie gdy auto pracuje lecz komp cały czas widzi -40.
Po odłączeniu sondy cały czas pokazuje 640-650mV co by tłumaczyła temp -40st. ale....
Po odłączeniu sondy wywala błąd 35 czyli "Moduł położenia przepustnicy"
Po odłączeniu EGR pokazuje przerwanie linii i nadal otwarcie 39%.
Przełożyłem 3 inne komputery rozplątałem calutka wiązkę i wszystko jest ok.
Wg schematu Tolerance Data na styku D6 powinna być masa lecz nie ma tam śladu żeby kiedykolwiek był przewód. W schemacie znalezionym w necie do tego silnika nie widać żadnej masy na D6.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • drakonia.opx.pl
  • Copyright (c) 2009 Z pAmIęTnIkA nIeGrZeCzNeGo AnIołkA | Powered by Wordpress. Fresh News Theme by WooThemes - Premium Wordpress Themes.