[CB] Kierownica nie odbija po zmianie zawieszenia
Z pAmIęTnIkA nIeGrZeCzNeGo AnIołkA
WitamJe¶li z³y dzia³ to przepraszam ale sam nie wiedzia³em czy bardziej to pasuje do uk³adu kierowniczego czy do zawieszenia. Problem dotyczy uk³adu kierowniczego dlatego wyl±dowa³o tutaj.
Wzi±³em siê dzisiaj wreszcie za wymianê zawiasu. Zawias -35 (weitec). Przed zmian± zawieszenia na prawym kole mia³em pozytyw (jak siê patrza³o na ko³o od przodu, to by³o widaæ, ¿e górna czê¶æ jest wychylona na zewn±trz), lewe by³o powiedzmy ok. Kierownica odbija³a po skrêcie w lewo, w prawo zale¿y jak kiedy. Weitec mia³ zrobione jajka do regulacji k±ta, dlatego my¶la³em, ¿e bêdzie ok. Ustawi³em tak, ¿eby ¶ruba by³a jak najbardziej na zewn±trz (jak zrobi³em do wewn±trz to zrobi³ siê pozytyw na lewym) opu¶ci³em auto - patrzê - nie ma ¼le ale prawe dalej jakby trochê w pozytywie. Nic jadê. Przejecha³em siê i teraz wcale mi kierownica nie odbija Auta chyba nie ¶ci±ga (nie mia³em okazji jechaæ po ca³kiem równej drodze). W zwi±zku z tym pytanie. Co jest nie halo? By³ kiedy¶ temat o ¶rubie na kolumnie kierowniczej i o regulacji. Mo¿liwe jest ¿eby kolumna mia³a takie luzy, ¿e nie odbija a siê lekko krêci? Czy mo¿e problem tkwi w z³ej regulacji k±ta? Widzia³em, ¿e niektórzy z was je¿d¿± na wiêkszych negatywach i chyba tak nie maj± A mo¿e problem polega na tym, ¿e auto by³o dzwonione i co¶ kto¶ zrobi³ nie halo? bo to chyba niemo¿liwe ¿eby na jajkach (sorry za s³ownictwo jak to siê inaczej nazywa) ustawiæ na maxa a ko³a sta³y prosto. OK ju¿ nie wró¿ê, czekam na odpowiedzi tych co wiedz± wiêcej i du¿o wiêcej ode mnie
Z góry dziêki za odpowiedzi i sorry, ¿e tak siê rozpisa³em