Budowa wlewu paliwa

Z pAmIęTnIkA nIeGrZeCzNeGo AnIołkA

Witajcie.
Mam pytanie odnosnie budowy wlewu paliwa. Do samego wlewu doprowadzone sa cztery przewody paliwowe. Dwa z nich sluza do wlewania paliwa do zbiornika (zbudowane sa wpierw z plastiku nastepnie z wezy gumowych doprowadzonych do zbiornika. Roznia sie gruboscia.) Oprocz nich do wlewu doprowadzone sa dwa male przewody gumowe. Jeden idacy od zbiornika drugi od silnika. Oba z nich polaczone sa przy samym wlewie trapezowa obudowa plastikowa. W moim samochodzie slychac bylo piszczenie/buczenie w okolicach wlewu paliwa. Po odlaczeniu jednego z wezy, dokladnie tego idacego od zbiornika buczenie nie ustalo, jednak jesli zatkalo sie krociec tego weza buczenie ustepowalo. Po odlaczeniu drugiej strony, tj. weza idacego do silnika buczenia nie bylo. Po przetkaniu tej plastikowej obudowy od obu stron buczenie ustapilo.
Moje pytanie jest nastepujace: do czego sluzy ten "trapez"? Czy jest w nim jakas membrana? Czy moze jest to jakis zawor? Drugie pytanie dotyczy zasysania przez waz idacy do silnika. Nie posiadam EGR a jedynie zawor pneumatyczny. Czy opary paliwa - bo tak wydedukowalem z budowy tego ukladu - powinny byc zasysane caly czas podczas pracy silnika, czy tylko, jesli w zbiorniku wytworzy sie jakies podcisnienie? Mowa tu o zasysaniu przez waz doprowadzony do wlewu a nie od filtra weglowego do silnika. Co moze sie stac, jesli przewod idacy od wlewu do silnika zostanie zatkany?

Dziekuje z gory za odpowiedz i pozdrawiam.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • drakonia.opx.pl
  • Copyright (c) 2009 Z pAmIÄ™TnIkA nIeGrZeCzNeGo AnIoÅ‚kA | Powered by Wordpress. Fresh News Theme by WooThemes - Premium Wordpress Themes.